متن اوستای تحویل سال نو
تو را اي اهورامزدا مي پرستم ، كه قانون اشا را بنياد نهادي ، آبها و
گياهان و روشنايي را آفريدي ، كل جهان و همه نعمتها را نيك آفريدي .
مي ستاييم روان يلان و پهلوانان و مردان و زنان نيك انديشي كه با
وجدان نيك بر ضد بدي ها برمي خيزند .
مي ستاييم مردان و زنان نيك انديش و جاودانه را كه همواره با منش
پاك زندگي مي كنند و دائم سودرسان مي باشند.
درست زیویم ، شاد زیویم ، دیر زیویم ، تا زیویم به کامه زیویم ،
گیتی مان به کامه تن باشد مینومان به کامه روان .
ما را در سایت پهلوانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61