نیایش نوروز

خرید بک لینک

متن اوستای تحویل سال نو

تو را اي اهورامزدا مي پرستم ، كه قانون اشا را بنياد نهادي ، آبها و
گياهان و روشنايي را آفريدي ، كل جهان و همه نعمتها را نيك آفريدي .

مي ستاييم روان يلان و پهلوانان و مردان و زنان نيك انديشي كه با
وجدان نيك بر ضد بدي ها برمي خيزند .

مي ستاييم مردان و زنان نيك انديش و جاودانه را كه همواره با منش
پاك زندگي مي كنند و
دائم سودرسان مي باشند.

درست زیویم ، شاد زیویم ، دیر زیویم ، تا زیویم به کامه زیویم ،
گیتی مان به کامه تن باشد مینومان به کامه روان .

+ نوشته شده توسط رشید دمهری در دوشنبه چهاردهم فروردین ۱۳۹۶ و ساعت 11:49 |
پهلوانی...

ما را در سایت پهلوانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: يکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت: 22:58

صفحه بندی