به یاد بابک قربانی

خرید بک لینک


علي اشرف دشتيان مربی کشتی کرمانشاه
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ۸:۴۶

سلام...سلام به همه دوستداران كشتي...سلام به همه كساني كه قهرمانها شونو
باوردارن و اونهارو با همه رفتارهاي مثبت ومنفيشون پذيرفتن..هيچكس معصوم
به دنيا نيومده و من هم باور ندارم كه كسي معصوم از دنيا بره..اما اون چيزي كه
مسلمه و اگركسي اون رو انكار كنه بي انصافه اينه كه بابك بالاجبار درمقابل اتفاقي
قرار گرفت كه بطور قطع ويقين هركس ديگه اي هم در چنين شرايطي قرارمي گرفت
ممكن بود چنين عملي رو مرتكب بشه..شما خودتون رو جاي اون بذارين.با همه رفتارهاي
خوب وبدتون ..اگه بيرون شهروتو شرايطي كه بااسلحه به برادرتون شليك بكنند مي تونين
تحمل بكنين...توشهري كه قبل از تصادف دو تاماشين ادمهاش باهم تصادف مي كنن چه
رفتاري غيرازكاري كه بابك كرد منطقي به نظر ميرسه..صدها نفر ادمهاي پليد و فرصت طلب
داد و بيداد راه انداختن كه ثابت كنن بابك مقصر بوده امابه خداي بي شريك قسم كه به
بابك پيله كردن وبعدازدرگيري اون پهلواني كرد و برگشت تادلجويي و عذرخواهي كنه و به
برادرش تير انداختن ..... يادگفته اكبر فلاح افتادم كه بهم گفت كشتي گيرهاروحيشون مثل
سيم تاره كه بايه تلنگر به صدادرمياداما ادمهاي عادي كه سختي ورياضت نكشيدن روحيشون
مثل بشكه قيره كه باضربه پتك هم صدايي ازشون در نمياد..

نوشته های مرتبط در این وبلاگ

http://pahlavandadashi.blogfa.com/post/33

http://pahlavandadashi.blogfa.com/post/34

پهلوانی...

ما را در سایت پهلوانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: يکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت: 22:58

صفحه بندی