17 دی روز درگذشت تختی است .
هر طور نگاه کنیم غلامرضا تختی و روح الله داداشی از یک تبارند،
الگوی واقعی پهلوانی ، نگه دار آئین راستی و پاکی .
به تختی ظلم شد و او چاره ای جز خودکشی ندید .
روح الله هم که به راستی شهید پهلوانان است .
هرچه در سرگذشت پهلوانان چند صد سال اخیر پژوهش
کردم سرنوشتی به دردناکی رفتن داداشی و تختی ندیدم .
روانشان شاد و نامشان جاودان !
در وبلاگ پهلوانی 6 دل نوشته در باره روح اله داداشی با عناوین زیرثبت کردم :
جهان پهلوانی که شایسته اش نبودیم
http://pahlavandadashi.blogfa.com/post/1
مصاحبه های روح الله داداشی
http://pahlavandadashi.blogfa.com/post/2
مسلم دارابی در گفتگوئی که
http://pahlavandadashi.blogfa.com/post/3
چگونه روح الله داداشی را شناختم
پهلوانی...
ما را در سایت پهلوانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 8:40