به یاد تختی

خرید بک لینک
17 دی روز درگذشت تختی است .
هر طور نگاه کنیم غلامرضا تختی و روح الله داداشی از یک تبارند،
الگوی واقعی پهلوانی ، نگه دار آئین راستی و پاکی
.
به تختی ظلم شد و او چاره ای جز خودکشی ندید .
روح الله هم که به راستی شهید پهلوانان است .
هرچه در سرگذشت
پهلوانان چند صد سال اخیر پژوهش
کردم سرنوشتی به دردناکی
رفتن داداشی و تختی ندیدم .
روانشان شاد و نامشان جاودان !

در وبلاگ پهلوانی 6 دل نوشته در باره روح اله داداشی

با عناوین زیرثبت کردم :
جهان پهلوانی که شایسته اش نبودیم
http://pahlavandadashi.blogfa.com/post/1
مصاحبه های روح الله داداشی
http://pahlavandadashi.blogfa.com/post/2
مسلم دارابی در گفتگوئی که
http://pahlavandadashi.blogfa.com/post/3
چگونه روح الله داداشی را شناختم
http://pahlavandadashi.blogfa.com/post/6

به یاد روح الله داداشی
http://pahlavandadashi.blogfa.com/post/7

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

http://pahlavandadashi.blogfa.com/post/12

و این هم نوشته ای در باره روانشاد غلامرضا تختی
با عنوان : برای تختی چاره دیگری نماند

http://pahlavandadashi.blogfa.com/post/36

رشید دمهری

پهلوانی...

ما را در سایت پهلوانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 8:40

صفحه بندی